Fr

BRANDS

Panos en Average Rob creëren samen vol-au-vent sandwich

Woensdag 27 Augustus 2025

Panos en Average Rob creëren samen vol-au-vent sandwich

Na de ‘Smos Remix’, de ‘Samouraï Remix’, de ‘Worstenbroodje Remix’ is de ‘Vol-au-Vent Remix’ de nieuwste telg in het ‘Remix’ limited edition gamma van Panos. Dat is een langetermijnconcept dat het merk positioneert als relevant en fun.
 
De ‘Vol-au-Vent Remix’ is het resultaat van een samenwerking met de Bekende Vlaming Average Rob, die het nieuwe broodje in de markt zet als “een perfecte mix van de Belgische broodjescultuur en het beste gerecht ter wereld”.

De lancering wordt ondersteund door een geïntegreerde campagne waarvoor BBDO (creatie), Walkie Talkie (PR en influencer marketing) en Publicis (media) hun krachten hebben gebundeld. Het mediaplan bestaat uit OLV, BBOD, radio en social content. Het wordt nog vervolledigd met de eigen kanalen van Average Rob die overigens zelf het startschot van de campagne geeft.
 
Op 10 september organiseren Panos en Average Rob de ‘Vol-au-Vent Remix Celebration’, een event waarop fans de sandwich kunnen proeven. De lancering van een wedstrijd waarbij exclusieve merchandising te winnen is via de kanalen van Panos vervolledigt het geheel. 

Archief / BRANDS