SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Eurobest 2014: de laatste Belgische shortlists

Woensdag 3 December 2014


Nog vier shortlists extra bij de 49 die onze troepen al haalden op Eurobest. Duval Guillaume neemt nog een potentiële award voor zijn rekening in de prestigieuze Integrated-competitie, met ‘Viral stupidity turned into organ donor ads’. Daarmee heeft het Antwerpse bureau elf kansen om in de prijzen te vallen. Publicis volgt met twee shortlists voor BNP Paribas Fortis: de tv-spots ‘Life moves forward’ en ‘Life moves forward-Tent’, allebei geselecteerd in de Film Craft-competitie. Ter herinnering: de regie is het werk van Koen Mortier voor rekening van Czar. In theorie kan Publicis dit jaar hopen of vijf prijzen. Ogilvy Brussels tekent voor een tweede finaleplaats, dankzij ‘And then came a lot of sheep’ voor het Europees Parlement, ook in Film Craft. Het definitieve verdict valt vanavond in het Finse Helsinki.



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier