Fr

BRANDS

Armstrong Cheese trekt aandacht door te ontcijferen kluis (by Focalys)

Donderdag 20 April 2023

Armstrong Cheese trekt aandacht door te ontcijferen kluis (by Focalys)

Om zijn nieuwe geraspte kaas (een combinatie van bacon en kaas) die ‘Mmm…’ heet in Canada te promoten, heeft Armstrong Cheese een actie gelanceerd om de combinatie van een online kluis te raden waarmee je het product heel het jaar lang gratis kan krijgen.

De actie werd van 27 februari tot 12 maart gevoerd op de website armstrongcheese.ca. Na het ingeven van hun contactgegevens konden de deelnemers een combinatie van zes emoji's per dag versturen in een poging de kluis te openen (meer dan 150.000 mogelijke combinaties). De eerste vijf die de code wisten te kraken, wonnen een jaar lang een voorraad ‘Mmmm... Bacon Natural’ (52 inwisselbare coupons voor het product in het winkelpunt). De volgende vijf kregen een coupon voor een pack van het nieuwe product. Elke poging voor de code leverde een klein pack van een Armstrong-product op. Het initiatief werd gepromoot in de Canadese verkooppunten waar Armstrong Cheese verdeeld werd en op de sociale mediakanalen van het merk.
 
De actie is vooral verleidelijk omdat ze hetzelfde principe volgt als de kansspelen, iets waar het grote publiek dol is op, en meer bepaald alle generaties en alle sociale klassen. Het merk wist de fans te betrekken, aangezien die laatste een keer per dag konden deelnemen aan de actie.

Archief / BRANDS