Fr

BRANDS

Maredsous-kazen communiceren in dialect voor hun 70ste verjaardag

Woensdag 19 April 2023

Maredsous-kazen communiceren in dialect voor hun 70ste verjaardag

Naar aanleiding van zijn 70ste verjaardag lanceerde het merk Maredsous (Fromagerie Bel) een (D)OOH-campagne in samenwerking met JCDecaux waarbij het inspeelt op zijn roots. Op het programma staan dialecten en woordspelingen doorspekt met Belgische humor. Het merk beschrijft meer bepaald 70 redenen om te houden van zijn kazen. 

Maredsous communiceert met gepersonaliseerde boodschappen die aangepast zijn aan de regio of stad. De campagne wordt gevoerd in Henegouwen, Luik, West-Vlaanderen en Antwerpen.
 
In Brussel wordt de campagne in de kijker gezet op het Louizaplein en meer bepaald in de brandzone die aangekleed werd in de kleuren van het merk. De campagne is ook een knipoog naar de iconische plaatsen in de hoofdstad. Een DOOH-luik in Brussel en Luik maakt het ook mogelijk om een beetje verder te gaan in de personalisatie.

De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Publicis Groupe, Becoming en Outsight. 
 

Archief / BRANDS