Fr

AWARDS

De Belgische kansen op The One Show

Dinsdag 11 April 2023

De Belgische kansen op The One Show

Bij de 5.000 finalisten op de 50ste editie van The One Show tellen we 28 Belgen, waaronder vijf campagnes van Happiness die dertien keer in de shortlist staan: ‘Placeb'eau’ voor Spa (2x DM, Experential, Health&Wellness, IP&Product Design), ‘Waze Invaders’ voor OVK (DM, Interactive, Creative Use of Data), ‘Sobercoins’ voor City of Balen (DM, Health&Wellness), ‘Reduce the ride’ voor D'Ieteren/Husk (Creative Effectiveness, Health&Wellness) en ‘Beer Currency’ voor Belgo (DM).

Daarna volgt Publicis Groupe met vijf finaleplaatsen, meer bepaald met ‘29 Minute Restaurant’ voor Renault (Design, Experential, OOH) en ‘Sign Up Before You Die’ voor Re-Born To Be Alive (Health&Wellness, OOH). Accenture Song staat drie keer in de finale met de campagne ‘Axela, Risi, Hoodle’ voor Afasie (Radio/Audio) en een keer met ‘Vin Maison’ voor Solidarité Grand Froid (Design). Mutant en Ogilvy Social.Lab volgen met elk drie finaleplaatsen: de eerste met ‘Think in color’ voor Le Vif/Knack (DM en Design) en ‘Farmers for farmers’ voor Club Brugge (Brand Side-In-House), en de tweede met ‘Vans Customer Sessions’ (Branded Entertainment, Interactive, SoMe).

Archief / AWARDS