Fr

AGENCIES

The Oval Office met de neus in de boeken voor Vlaanderenleestdag

Donderdag 6 April 2023

Op zondag 23 april (Wereldboekendag) roepen de Vlaamse overheid, Iedereen Leest vzw en Literatuur Vlaanderen alle Vlamingen op om tijdens de allereerste editie van Vlaanderenleestdag een boek vast te pakken en deel te nemen aan een van de talrijke activiteiten die voor de gelegenheid georganiseerd worden.

Om het initiatief in de verf te zetten creëerde The Oval Office de campagne “Pak een boek dat je pakt” die te volgen is op social media (Facebook, Instagram, Snapchat en TikTok), OOH-affichage en influencer marketing.

Het campagnebeeld is opgebouwd uit verschillende lezers die zo gepakt zijn door het boek dat ze lezen, dat hun bovenlichaam verandert in een personage. In de campagnevideo (een productie van MediaMixer) zien we die transformatie gebeuren. Nog even preciseren dat de media in handen zijn van Mindshare.

Archief / AGENCIES