Fr

CREATIONS

The Crew sensibiliseert voor mobiliteitsproblemen in de stad voor Brailleliga

Woensdag 22 Maart 2023

The Crew sensibiliseert voor mobiliteitsproblemen in de stad voor Brailleliga

The Crew lanceert een nieuwe sensibiliseringscampagne voor de Brailleliga. Bedoeling: de inspanningen van deze organisatie om blinden en slechtzienden te helpen onafhankelijker en zelfstandiger te worden, onder de aandacht te brengen.
 
Naar aanleiding van een mobiliteitsonderzoek waaruit bleek hoe moeilijk het voor hen is om zich dagelijks op straat te verplaatsen, heeft het bureau een creatief concept ontwikkeld dat de problemen van deze mensen en de opleidingsprogramma's van de Brailleliga belicht.
 
In de campagne maken we kennis met Bau. Na het volgen van haar mobiliteits- en oriëntatiecursussen bij de Brailleliga is ze zelfstandiger geworden. In plaats van zich door een vriend te laten vergezellen naar een concert, kan ze dat nu op haar eentje. Ze kan hem zelfs de weg wijzen.
 
Deze rolomkering wordt in 360° ingezet: affiches, radio- en tv-spots (in een productie van Bleu Nuit en Toast), interviews, digitale campagne, landingspagina, enz.
 
De creaties zijn te danken aan Sophie Colens (Copy), Delfina Veron (AD) en Damien Walckiers (CD).

Archief / CREATIONS