Fr

BRANDS

Samsung transformeert een metrostation in een stedelijke jungle met JCDecaux

Donderdag 16 Maart 2023

Samsung transformeert een metrostation in een stedelijke jungle met JCDecaux

Na het succes van de JCDecaux Innovate actie voor de lancering van de Samsung Galaxy Z Flip 4, werkt de Zuid-Koreaanse elektronicagigant opnieuw samen met de Out-of-Home specialist voor de lancering van de nieuwe Samsung S23-serie in ons land.

‘Botanical escape’ is een experiential 360°-actie die plaatsvond in het Louiza metrostation in Brussel. Het station was voor de gelegenheid getransformeerd in een echte stadsjungle, met daarbij bloemen, varens, bananenbladeren aan zowel de ingang van het station als op de vloeren van de perrons en de muren.

Er waren ook visuals van Samsung te zien op verschillende plekken, waaronder de vloer en de roltrappen. Die waren ook volledig bedekt met stickers in de kleuren van het merk.
Bovengronds probeerde Samsung de aandacht van de voorbijgangers te winnen door de Louisa Brandzone volledig te bekleden in de kleuren van het merk.

De actie ‘Botanical escape’ is te zien gedurende twee weken. Ze is het resultaat van een samenwerking tussen Cheil, Outsight en Space.

Archief / BRANDS