Fr

BRANDS

Nissan in beweging met CNN International Commercial

Donderdag 16 Februari 2023

Nissan in beweging met CNN International Commercial

In samenwerking met CNN International Commercial voert Nissan met ‘Design in Motion’ campagne op verschillende media van Warner Bros. Discovery, meer bepaald CNN en Bleacher Report, die gericht zijn op een publiek dat geïnteresseerd is in elektrische voertuigen, maar ook in nieuws, lifestyle en sport.
 
‘Design in Motion’ toont in een productie van Dark Horses, hoe de e-4OERCE technologie die geïntegreerd is in de Nissan Ariya de creatie van een zogenaamde zoötroop-animatie in real time mogelijk maakte, door gebruik te maken van het voertuig als camera.
 
Met de hulp van het Nissan Formule E-team werd de merkbelofte vastgelegd op een vliegveld waarbij over een lengte van 450 meter billboards hingen met daarop 150 beelden van 3m op 2m. De soepele acceleratie van de Nissan ARIYA was het sleutelelement in de creatie van de animatie, geïnspireerd op de traditionele kunst van Shodo (kalligrafie), en vormde aldus ook een knipoog naar de Japanse roots van Nissan.
 
Create, de interne productiestudio van CNN International Commercial, werkte ook met de teams van Dark Horses samen om een behind the scenes film te maken waarbij het vernuft en de omvang van de productie in de kijker worden gezet.

Archief / BRANDS