Fr

CREATIONS

'Rabbit Holes' van Tubi scoort op de Super Bowl

Maandag 13 Februari 2023

'Rabbit Holes' van Tubi scoort op de Super Bowl

De spot was ons ontgaan, omdat hij niet te zien was voor de Big Game, maar hij viel unaniem in de smaak, meer bepaald bij Adweek en de juryleden van de Super Clio die elk jaar de beste Super Bowl-spots selecteren.
 
Tubi, het AVOD-streamingplatform van de Fox Group, verraste eerst tienduizenden kijkers met een teaser van 15’’ die de uitzending van de wedstrijd verstoorde, waarna een even verrassende, vreemde en onconventionele 60’’-spot volgde.
 
Het geheel dat het werk is van het bureau Mischief en MJZ-regisseur Tom Kuntz, heeft een angstige maar speelse plot met hoog Lewis Carroll-gehalte. Aan het einde volgt de simpele, maar krachtige oproep om Tubi te verkennen, omdat er “ongelooflijke dingen te vinden zijn”.

Archief / CREATIONS