Fr

AGENCIES

C&A vertrouwt media toe aan Mediaplus

Zondag 12 Februari 2023

C&A vertrouwt media toe aan Mediaplus

Mediaplus won na een competitie het Europese mediabudget van de Nederlandse keten C&A - strategie, planning/aankopen - met als missie om van C&A het “meest mensgerichte” modemerk te maken.
 
Meer in het algemeen verklaart het bureau van de groep Serviceplan dat het zijn globale visie op alle marketingdisciplines wil inzetten voor het transformatieproces dat bij zijn nieuwe klant aan de gang is: ontwikkeling van omnichannel, modernisering van de winkels, lancering van kleine concept stores, enz. 
 
“Mediaplus beschikt over zeer sterke media-expertise in heel Europa, wat onze groeiplannen op het continent zal helpen versnellen. Hun betrokkenheid bij ons merk beviel ons”, aldus Richard Haram, head omni marketing & media management bij C&A.
 
C&A is met meer dan 1.300 winkels aanwezig in 17 Europese landen.
 
Tot nu toe werden de media van C&A beheerd door dentsu.

Archief / AGENCIES