Fr

BRANDS

Brocom verandert de tijd met AddRetail

Dinsdag 7 Februari 2023

Brocom verandert de tijd met AddRetail

Na ‘#ElkZijnVak’, een naambekendheidscampagne die in in 2021 werd gevoerd, hebben Brocom en AddRetail besloten om vandaag nog een stapje verder te gaan met ‘De makelaarsreflex’ waarbij ze zich ditmaal rechtstreeks op ondernemers focussen.
 
De campagne ‘Tijden veranderen’ richt zich op de belangen van zelfstandigen en kmo’s via een campagne waarin gebruik wordt gemaakt van addressable TV. Naast de reeds gebruikte sociale en digitale media wagen Brocom en AddRetail zich dit jaar ook aan podcasts op de grote luisterplatformen. Daarbij worden de podcasts ook gepost op LinkedIn.
 
Elke maand en dit het hele jaar lang zullen er ook thematische campagnes gelanceerd worden, die vervolgens vertaald worden in digitale versies. Doelstelling is potentiële klanten aanmoedigen om contact op te nemen met hun verzekeringsmakelaar via de website makelaarinverzekeringen.be. De onderwerpen gaan over alle verzekeringsdomeinen (leven en niet-leven) en dit voor alle segmenten.

Archief / BRANDS