Fr

BRANDS

Alles wordt verlicht wanneer Hyundai passeert

Woensdag 21 December 2022

Alles wordt verlicht wanneer Hyundai passeert

Naar aanleiding van de kortste en donkerste dag van het jaar op 21 december, bedacht FamousGrey voor Hyundai de campagne ‘Spread The Light’ die kadert in de ‘Progress for Humanity’ filosofie van het merk waarbij het ontwikkelen en inzetten van slimme en unieke technologieën niet alleen een impact hebben op de rijervaring, maar ook op de maatschappij.
 
Zoals bijvoorbeeld de technologie ‘Vehicle to Load’ van IONIQ 5 die toelaat om andere elektrische apparaten van stroom te voorzien, zoals een verlichtingssysteem dat Hyundai heeft gebruikt om een hele wijk in de hoofdstad te verlichten. Alles werd gefilmd en wordt nu verspreid op de kanalen van de autofabrikant.
 
Naast het letterlijk verspreiden van licht, wil Hyundai ook figuurlijk licht brengen. Dat doet het door een samenwerking op te zetten met de vzw Grafitti die het vanaf volgend jaar ook zal sponsoren. Elke keer dat de video wordt gedeeld op de sociale media, schrijft Hyundai een euro over op de rekening van het project ‘Zwerfkeet’, een mobiele studio die kwetsbare jongeren de mogelijkheid biedt om muzikale ervaring op te doen en hun eerste tracks op te nemen.

Archief / BRANDS