Fr

BRANDS

Als McDo zich associeert met Netflix overtreft de realiteit de fictie

Woensdag 21 December 2022

Als McDo zich associeert met Netflix overtreft de realiteit de fictie

Voor de release van seizoen 3 van de populaire serie ‘Emily in Paris’ sloten McDonald's en Netflix een partnerschap waardoor de fastfood geïntegreerd wordt in het scenario van de serie.
 
Emily, die voor een Parijs bureau werkt, zal deelnemen aan een McDo-wedstrijd om de lancering van de McBaguette in Frankrijk te ondersteunen. In het echte leven creëerde de fastfoodketen ook een ‘Emily in Paris’ menu voor zijn Franse franchises; dat omvat de McBaguette als maaltijd, met warme chocolademelk en frambozen macarons.
 
TBWA Paris en Starcom breidden de samenwerking met Netflix uit via een wedstrijd waarmee Franse fans de McBaguette ‘It Bag’ uit de serie kunnen winnen. Verder zullen twee influencers hun community ook laten kennismaken met de favoriete Parijse plekjes van Emily; Dit alles wordt op 27 december bekendgemaakt op de Instagram-pagina van McDonald's.

Archief / BRANDS