Fr

AWARDS

MM Report: BBDO in het geel

Donderdag 15 December 2022

MM Report: BBDO in het geel

Met 340 punten op de teller is BBDO ontegensprekelijk het Belgische bureau dat dit jaar het meest bedreven bleek in het winnen van nationale en internationale creatieve prijzen.

En dit voornamelijk dankzij ‘The Breakaway’ voor Decathlon en zijn 34 nationale en internationale prijzen, waaronder twee Grand Prix op de Cannes Lions (Creative Strategy en PR), een Grand Prix op de CB Awards (PR) en een Graphite Pencil op D&AD (Media). Jawadde!

BBDO heeft zijn eigen record uit 2020 wel niet verbroken. Toen veroverde het bureau ook de eerste plaats van het MM Report, met maar liefst 384 punten.

Op de andere treden van het podium staan mortierbrigade (187 punten) en FamousGrey (166 punten).
 
Happiness, Mutant, Publicis Groupe, Wunderman Thompson, TBWA, LDV United en Accenture Song – dat voor het eerst in het klassement opduikt -, vervolledigen de top tien.

Archief / AWARDS