Fr

AGENCIES

Silver & Copper ziet tripel voor Brasserie du Bocq

Donderdag 15 December 2022

Silver & Copper ziet tripel voor Brasserie du Bocq

Na de campagne voor Blanche de Namur lanceert Silver & Copper nu een nieuwe campagne voor Triple Moines, een van de andere merken van de Brasserie du Bocq.

Na een volledige rebranding was het doel van de campagne om meer verbondenheid te creëren tussen het merk en zijn toekomstige consumenten, door hun te tonen dat het wel degelijk een abdijbier is, maar eentje dat verre van ouderwets is.

Silver & Copper trok de kaart van humor en een beetje absurditeit. Die week behoorlijk af van de gebruikelijke communicatie voor bieren met karakter. Het bureau ontwikkelde een paar creaties waarbij de titels telkens verwezen naar het hoge gistgehalte van het bier, of iets dat kenmerkend is voor een tripel.

De campagne wordt enkel gevoerd in SoMe, dit om zich te richten op doelgroepen die waarschijnlijk toekomstige fans zijn van een onconventioneel bier.

Archief / AGENCIES