Fr

BRANDS

Cointreau verandert alles met TBWA\Paris

Donderdag 15 December 2022

Cointreau verandert alles met TBWA\Paris

Om de lancering van zijn nieuwe fles te ondersteunen lanceert Cointreau een wereldwijde campagne met TBWA Paris. De campagne is opgebouwd rond een spot van de Amerikaan Brian Beletic (Smuggler) die ons voorstelt aan de nieuwe Cointreau-ambassadeur: “een piekfijne, mysterieuze dandy gekleed in oranje die zijn opwachting maakt op het gouden uur - dat vluchtige moment vlak voor zonsondergang als het licht zijn meest magisch glans heeft.”
 
Naast de spot zal de ‘Cointreau changes everything’ campagne bestaan uit print en digital, PR, enzovoort. Al het communicatiemateriaal wordt gekenmerkt door de Cointreau Square, “een ruimte waar al wat goed is uitzonderlijk wordt” en die als een rode draad doorheen alle media loopt.
 
Consumenten worden ook uitgenodigd in de keuken van Alfred Cointreau, liefhebber van geestrijke dranken, vermogensbeheerder en lid van de zesde generatie van de Cointreau-familie. Als virtuoze mixoloog verwelkomt hij cocktailliefhebbers in zijn keuken voor een masterclass Margarita’s en Cosmopolitans, om ze vervolgens mee te nemen op een verkenningstocht langs alle aspecten van de polyvalente likeur.

Archief / BRANDS