Fr

AWARDS

Dit zijn de finalisten voor de Global Marketer of the Year van de WFA

Maandag 5 December 2022

De expertjury van de WFA, voorgezeten door Raja Rajamannar (Mastercard) onthulde de shortlist van de Global Marketer of the Year. Daarop prijken Fabrice Beaulieu (Chief Marketing, Sustainability & Corporate Affairs Officer, Reckitt), Cristina Diezhandino (Global CMO, Diageo), Asmita Dubey (Chief Digital & Marketing Officer, L’Oréal), Cheryl Goh (Group VP of Marketing and Sustainability - Founding CMO, Grab), Julia Goldin (Chief Product & Marketing Officer/EVP, Lego), Martin Renaud, (EVP & Chief Marketing & Sales Officer, Mondelēz International) en Karen Riley-Grant (CMO, Levi Strauss & Co).
 
Het publiek kan deelnemen aan de eindstemming om mee te bepalen wie de fakkel overneemt van Conny Braams (Chief Digital and Commercial Officer, Unilever). Zijn of haar naam wordt begin februari bekendgemaakt.
 
De WFA bracht ook hulde aan Jodi Harris (AB InBev) die ons eerder dit jaar verliet en in juni in Cannes verkozen werd tot Creative Marketer of the Year.

Archief / AWARDS