Fr

BRANDS

Nestlé sensibiliseert rond zwerfvuil

Maandag 28 November 2022

Nestlé sensibiliseert rond zwerfvuil

In het kader van de campagne ‘#LaatOnsNietVallen’, die door de federatie van de Belgische voedingsindustrie Fevia is opgezet en gericht is naar haar leden, heeft Nestlé Secondfloor de opdracht gegeven een sensibliseringscampagne te ontwikkelen rond zwerfvuil op straat.

‘Denk eraan om me in de vuilnisbak te gooien’ toont gebruikte verpakkingen van de merken Perrier, Vittel, KitKat en Lion waarbij de namen zijn vervangen door ‘Merci’, in dezelfde lettertypes en kleurcodes als die van de originele merken.

De nationale affichagecampagne wordt ondersteund door Chear Channel en wordt verspreid op 100% gerecycleerd papier.

Omdat dit een problematiek is die iedereen aanbelangt, heeft Nestlé bovendien besloten het Secondfloor-concept gratis ter beschikking te stellen aan elk ander bedrijf dat ook goed gedrag wil bevorderen via zijn eigen merken.

Archief / BRANDS