Fr

AWARDS

Epica: 11 Belgische kanshebbers

Woensdag 23 November 2022

Epica: 11 Belgische kanshebbers

Onze troepen staan 11 keer in de finale voor de Epica Awards 2022. Wunderman Thompson kan hopen op vier prijzen met drie campagnes voor Child Focus: "The XXXtra Age Check" (Media Innovation - Traditional Media en Online Ads), "The Missing Class" (Radio Advertising) en "Keep Hope Alive" (Creative Use of Data, illu).
 
Publicis Groupe en Lucy hebben elk twee shortlists. Eerstgenoemde met 'Millboard' (Vehicles, Automotive Services & Accessories) en "Mercedes and The Wind" (Best Use of Music). Laatstgenoemde met 'The Talk' voor VLESP (Public Interest - Health & Safety en Copywriting & Storytelling).
 
De drie laatste Belgische shortlists zijn te danken aan evenveel bureaus: Air met 'The last 10 meters' voor het AWSR (Public Interest - Health & Safety), at-thetable met 'The Hidden Job Offer' voor DPG Media (Direct Marketing) en LDV United met 'Bricks from a legend' voor Jumbo (Retail Services).
 
Verdict in december.

Archief / AWARDS