Fr

BRANDS

Peugeot speelt voor Sinterklaas met DDB

Dinsdag 22 November 2022

Peugeot speelt voor Sinterklaas met DDB

Peugeot en DDB hebben de tweede editie van de ‘Hartverwarmende Testrit’ gelanceerd. Dat zijn geen gewone testritjes, want ze dienen een goed doel, meer bepaald de Voedselbanken. De bestuurder van de testrit zal namelijk naar de lokalen van de organisatie moeten rijden tijdens de rit om er een koffer vol cadeaus af te leveren.

Dit jaar wordt de actie, die plaatsvindt van 28 november tot 10 december, ondersteund door Le Vif, Le Moniteur Automobile en Clear Channel, die hun mediaruimte ter beschikking hebben gesteld, evenals door enkele nieuwe partners: Ekivrac met zijn lokale biologische appels, Leonidas met zijn chocolade en Alpro met zijn speciale chocoladedrankjes. Er zal ook veel speelgoed in de koffers van de Peugeots te vinden zijn, maar liefst 1.000 springtouwen, ballen, wagentjes en kleurboeken en dergelijke.

Naast print wordt de actie ook aangekondigd via een SoMe- en OLV-campagne. In alle creaties zien we een key visual van de bestuurder die het Peugeot-logo omgekeerd draagt, om aldus op subtiele wijze de bekende mijter van Sinterklaas na te bootsen en om de testrijders, die zich vooraf op Peugeot.be dienen in te schrijven, een sinterklaaskostuum aan te meten. Vorig jaar werden er 440 tesrritten gereserveerd en gemaakt.

Archief / BRANDS