Fr

INTELLIGENCE

Serviceplan en GfK lanceren nieuwe versie van de Best Brands Awards

Dinsdag 15 November 2022

Serviceplan en GfK lanceren nieuwe versie van de Best Brands Awards

Serviceplan kondigt de achtste editie aan van de Best Brands Awards die merken uit 21 sectoren zullen bekronen op basis van een online enquête van GfK bij ruim 5.000 Belgische consumenten. De field startte in oktober en loopt tot begin december.

Het palmares zal onthuld worden tijdens een gala-avond op 16 maart volgend jaar in Docks Dôme in Brussel. Die zal ‘Yes Future!’ als thema krijgen.

“Omdat de tijden waarin we leven doen denken aan de ‘No Future’ slogan van de punkbewering”, aldus Nancy Delhalle, CMO van Serviceplan. “Na twee jaar gezondheidscrisis zijn er sinds de laatste editie van Best Brands veel negatieve gebeurtenissen geweest: klimaatverandering, inflatie, oorlog, koude oorlog en zelfs ‘The Queen is Dead’. Het is een enge tijd voor de wereld die niet alleen gevolgen heeft voor ons op individueel niveau, maar ook voor de manier waarop wij met onze merken omgaan. We zullen niet ten onder gaan, maar surfen op de golven van verandering.”

Archief / INTELLIGENCE