Fr

BRANDS

#Deviltime neust rond in Roblox met ING

Woensdag 9 November 2022

#Deviltime neust rond in Roblox met ING

De Belgische voetbalbond en zijn sponsor ING hebben in Roblox een #Deviltime-wereld gecreëerd om zowel jonge fans als niet-voetballiefhebbers warm te maken en hen samen te brengen rond het voetbalspelletje via de gratis game die wereldwijd zo een 220 miljoen spelers telt.

De #Deviltime-wereld in Roblox is ontworpen door Yondr. Hij bevat een groot voetbalstadion, alsook verschillende kleinere velden waar spelers kunnen ronddwalen en uitdagingen kunnen aangaan, waarbij ze punten verdienen die kunnen worden omgeruild voor een duivelse outfit voor hun avatars of extra kracht om op een hoger niveau te kunnen spelen.

Er is ook een concertzaal waar elke gamer kan genieten van een virtuele show van Oscar and the Wolf, die het WK-lied van de Rode Duivels heeft geschreven.

Tegelijkertijd lanceerde de Belgische voetbalbond een Scan & Collect spel waarmee je, via QR-codes die je in de RBFA-app moet scannen, onder meer een PS5, vliegtickets, een gesigneerde bal van een van de WK-wedstrijden en kaartjes voor een concert van Oscar and the Wolf kan winnen.

Archief / BRANDS