Fr

BRANDS

Zalando lanceert zijn eerste aangepaste modecollectie

Woensdag 19 Oktober 2022

Zalando lanceert zijn eerste aangepaste modecollectie

Als onderdeel van zijn ambitie om meer inclusieve mode aan te bieden lanceert Zalando zijn eerste collectie aangepaste mode die gericht is naar mensen met een handicap. Ze is te ontdekken via de private labels Zign, Pier One, Anna Field, Yourturn en Even&Odd.

De zogenaamde aangepaste mode bestaat uit kleding, schoenen en accessoires en is bewust ontworpen om toegankelijk te zijn voor mensen met permanente of tijdelijke beperkingen. Het assortiment omvat mannen- en vrouwenkleding en schoenen, en is verkrijgbaar in alle Zalando-markten.

Zalando wilde de lancering bekendmaken bij zoveel mogelijk mensen en lanceerde ook ‘Vier wat jou uniek maakt’, een campagne waarin mensen met een handicap centraal staan. Zalando Marketing Services (ZMS) zette voor de Tommy Hilfiger Adaptive-collectie ook een begeleidende marketingcampagne op.

Archief / BRANDS