Fr

BRANDS

Gordon en Merci Le Sang restylen de eigenaars van nachtwinkels

Dinsdag 18 Oktober 2022

Gordon en Merci Le Sang restylen de eigenaars van nachtwinkels

Gordon Finest Beer en het streetwearmerk Merci Le Sang lanceren in samenwerking met Digizik ‘Night Gods’, een limited edition capsulecollectie die bedoeld is als eerbetoon aan eigenaars van nachtwinkels. De collectie is ontworpen door AZED, artistiek directeur van Merci Le Sang.

Aangezien Gordon op grote schaal wordt verdeeld via nachtwinkels, was het niet meer dan logisch dat het merk van blond bier een beroep deed op de eigenaars van deze nachtwinkels om te poseren voor het lookbook en de video waarin de collectie wordt voorgesteld. De shoots vonden plaats op vijf locaties in Gent, Antwerpen, Brussel, Luik en Charleroi. 

Na een eerste distributie bij een paar ‘happy few’ en via meerdere online wedstrijden zijn de T-shirts ook verkrijgbaar op de websites van Gordon en Merci Le Sang, alsook exclusief in de Brusselse fysieke winkel Bison Four.

De lanceringscampagne wordt gevoerd via foto- en videoformats in digital en OOH. Ze wordt nog versterkt door de lancering van een Instagramfilter. Digizik selecteerde en briefte ook een twintigtal influencers uit heel België.

Archief / BRANDS