Fr

BRANDS

Samsung test een bespoke Teads-format in AR

Donderdag 6 Oktober 2022

Samsung test een bespoke Teads-format in AR

In samenwerking met Space en Teads lanceert Samsung België een immersieve displaycampagne in Augmented Reality om de nieuwe FlexCam-functie van de nieuwe Galaxy Z Flip4 te promoten.

Volgens Teads kan Samsung dankzij dit formaat profiteren van een bereik van 7,3 miljoen internetgebruikers per maand in België en breidt het de augmented reality-ervaring uit tot buiten de specifieke platforms. Bovendien, voegt Teads eraan toe, vereist de actie “geen voorafgaande installatie omdat ze direct binnen de advertentie-inhoud gebeurt, binnen een premium omgeving”.

Jonathan Jacoby, digital transformation director van Space, het mediabureau van Samsung België, spreekt zelfs van een wereldprimeur: “Voor onze adverteerders is het belangrijk om zich te kunnen onderscheiden van de concurrentie. Met behulp van augmented reality en 3D-modellering kon Samsung de functies van de Z Flip 4 concreet laten ervaren via een banner.”

Michael Wantens, digital ATL manager bij Samsung België, zei dat hij “onder de indruk was van het technische en creatieve niveau van de manier waarop de USP Flex Mode van de Galaxy Z Flip4 naadloos geïntegreerd was.”

De actie is te zien achter de QR-code hieronder.

Archief / BRANDS