Fr

BRANDS

Digizik gebruikt blikjes om Bozar te promoten

Donderdag 22 September 2022

Digizik gebruikt blikjes om Bozar te promoten

Om de lancering van het nieuwe seizoen kracht bij te zetten lanceerde Bozar in nauwe samenwerking met Digizik ‘Bozar Market’, een originele promotiecampagne die cultuur toegankelijk maakt via kanalen die normaal gezien gebruikt worden door de FMCG-sector.

Sinds 22 september en dit gedurende twee weken kunnen bezoekers duo-tickets voor concerten, tentoonstellingen en lezingen kopen die verpakt zitten in collector item blikjes die speciaal voor de gelegenheid werden ontworpen.

De tickets zijn te verkrijgen via een nieuw en origineel distributienetwerk, meer bepaald een speciale verkoopautomaat in de binnentuinen van het Groot Godshuis, alsook een exclusieve thuisleveringsdienst via Deliveroo...

De campagne heeft als doel om het nieuwe seizoen van Bozar bekend te maken bij een breed publiek in Brussel. Digizik bedacht het concept en ontwikkelde alle content. Het zorgde ook voor de media buying.

Archief / BRANDS