Fr

BRANDS

TBWA en McDonald's geven geheim ingrediënt prijs

Maandag 12 September 2022

TBWA en McDonald's geven geheim ingrediënt prijs

Om de recente optimalisatie van het bereidingsproces aan te kondigen, pakt TBWA uit met een campagne. Opmerkelijk: die toont voor het eerst geen beelden van de BigMac. In plaats daarvan besloten ze om de hele spot vanuit het standpunt van de Big Mac te filmen om zo het beste ingrediënt van McDonald’s in de kijker te zetten: hun crew. Stuk voor stuk gemotiveerde mensen die het beste van zichzelf geven om uw favoriete burgers met de lach te bereiden en te serveren. En dat zowel in de restaurants als op het scherm. Want een niet onbelangrijk detail in deze hulde: de mensen die u in de spot ziet zijn geen acteurs, maar allen McDonald’s werknemers.

De spot werd intern gemaakt bij TBWA, door de teams van Make, in een regie van Sidney Van Wichelen.

Naast de spot met de crew, omvat de campagne ook een pak uitingen waar de hamburgers -die allen ‘made with a smile’ zijn- centraal staan. De campagne is te zien op tv, in de McDo-restaurants alsook op social media en alle andere digitale of online kanalen.

Archief / BRANDS