Fr

CREATIONS

Air maakt de rekensom voor het AWSR

Woensdag 7 September 2022

Air maakt de rekensom voor het AWSR

Aangezien de boodschap ondanks een hele reeks argumenten - van de meest ordinaire tot de meest emotionele - nog steeds niet overkomt, hebben het AWSR en Air gekozen voor een originele aanpak voor hun nieuwe bewustmakingscampagne tegen overdreven snelheid. Origineel en vooral totaal onverwacht, aangezien het een financiële boodschap is.

Om ze te communiceren, verspreidde het duo een film met op het scherm de econoom Étienne De Callataÿ, die de boodschap ondersteunt en geloofwaardig maakt. Tegelijkertijd stelde het platform leverlepied.be, de bestuurders in staat om een nauwkeurig idee te hebben van de impact van snel rijden op hun financiën, naargelang hun voertuig, hun rijgedrag en de brandstofprijs die momenteel dagelijks wordt aangepast. Ze worden ook herinnerd aan het feit dat het voet van het gaspedaal halen niet alleen geld uitspaart, maar ook 80 levens per jaar redt.

Een Waze-stem en borden op de autostrades die de Walen dagelijks herinneren aan de prijs van te hard rijden, vervolledigen de campagne om aldus automobilisten te bereiken op het moment dat ze achter het stuur zitten.

Archief / CREATIONS