Fr

MEDIA

DPG Media helpt budgetten te optimaliseren met de Geldwijzer

Maandag 5 September 2022

Omdat we in economisch onzekere tijden leven pakt DPG Media uit met een grootscheepse actie die ‘September Geldmaand’ werd gedoopt. Om mensen een duwtje in de rug te geven geven HLN, VTM Nieuws, Joe en Independer een maand lang slimme tips en duurzaam advies in drie domeinen: hun winkelkar, hun huis en hun leven. Bedoeling: de koopkracht verhogen met extra veel voordelen. Op het menu staan onder andere het ‘Grote Gelddebat’ op VTM (waaraan kijkers interactief kunnen deelnemen via de HLN-app), een actie waarbij internauten een week elk dag lang kans maken op een van de 100 winkelkarren bij Albert Heijn, een wedstrijd op Joe waarbij twee gezinnen een jaar lang energie en water kunnen winnen, enzovoort. Tegelijk lanceert HLN.be een nieuwe interactieve tool, de Geldwijzer, die inzicht geeft in het bestedingsgedrag van Vlaamse gezinnen.

Archief / MEDIA