Fr

BRANDS

Visit.brussels deelt liefde voor Brussel met Minale Design

Vrijdag 2 September 2022

Visit.brussels deelt liefde voor Brussel met Minale Design

Visit.brussels besloot om een nieuwe visuele identiteit aan te nemen en zo Brussel, zijn inwoners en zijn cultuur beter te weerspiegelen.
 
De speler die belast is met de promotie van het Brussels Gewest bij toeristen en organisatoren van conferenties en evenementen deed hiervoor een beroep op Minale Design Strategy.
 
Het bureau vertrok van de fundamentele identiteit van visit.brussels en het DNA van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest om een sterk imago te creëren dat bezoekers en inwoners kan inspireren om Brussel ten volle te beleven.
 
Bovendien heeft Minale Design Strategy de merkarchitectuur van visit.brussels vereenvoudigd en gestandaardiseerd, zodat het zijn rol als drijvende kracht voor het hele gebied ten volle kan opnemen. Vandaag zijn merk, ervaringen, diensten en evenementen allemaal gericht op één enkele missie: ‘We make you love Brussels!’.
 
De volledige casestudy is hier te vinden.

Archief / BRANDS