Fr

BRANDS

Zeeman herlanceert iconische stukken uit fancollectie

Dinsdag 30 Augustus 2022

Zeeman herlanceert iconische stukken uit fancollectie

Het Nederlandse merk Zeeman viert 12,5 jaar fancollecties met een heruitgave van de meest iconische stukken. Bedoeling: aantonen dat goede kledij niet duur hoeft te zijn en zelfs een cultstatus kan verwerven. De collectie die bestaat onder andere uit de bekende gele boxershorts en badslippers, maar omvat ook nieuwe sweaters, pyjama’s en ondergoed met cultheld Koos (matroos).

De stukken zijn vanaf 2 september exclusief verkrijgbaar via de webshop. De lancering wordt ondersteund door een video en SoMe-campagne in België, Nederland en Frankrijk; die werd gemaakt in samenwerking met Persuade en de fotografe Ines Vansteenkiste-Muylle (via Landvogel). Er hoort ook een TikTok-challenge bij waarbij Zeeman-fans uitgedaagd worden om zelf terug te gaan in de tijd met een favoriet item uit de Zeeman fancollectie.

Archief / BRANDS