Fr

BRANDS

Carrefour lanceert zijn koopkrachtactie

Dinsdag 23 Augustus 2022

Carrefour lanceert zijn koopkrachtactie

Carrefour Belgium treedt in de voetsporen van de ‘Kleine Leeuw’ van Delhaize en lanceert op zijn beurt een actie om de koopkracht van zijn klanten tot het einde van het jaar te ondersteunen. De getrouwheidsactie, die eenvoudigweg ‘Actie Koopkracht’ werd genoemd, is net van start gegaan met het in de kijker zetten van ongeveer 300 producten van het merk SIMPL, ofwel de goedkoopste referenties in het Carrefour-gamma. Het wordt aangekondigd via een multimediacampagne (OOH, radio, Web en SoMe) en POS-tools.

De keten zal dan "verschillende oplossingen aanbieden die een verschil zullen maken op de kassatickets van de klanten". Carrefour vermeldt bonusuitdagingen of de ‘Donderdag Veggiedag’ (20% korting op een selectie van vegetarische en veganistische producten). Andere acties zullen op belangrijke momenten worden gelanceerd: weldra voor het begin van het schooljaar en vanaf oktober om “de eindejaarsfeesten voor te bereiden".

Volgens RetailDetail heeft de vermelde ‘Kleine Leeuw’ actie sinds de lancering een stijging van de verkoop met 15% van de betrokken Delhaize-merkproducten gegenereerd.

Archief / BRANDS