Fr

BRANDS

CNN en Samsung samen ten dienste van duurzame toekomst

Maandag 22 Augustus 2022

CNN en Samsung samen ten dienste van duurzame toekomst

CNN International Commercial en Samsung Electronics werken opnieuw samen aan een wereldwijde multiscreen campagne rond de macht van de technologie ten dienste van een duurzame toekomst. De campagne die zich richt tot het internationale publiek van CNN, weerspiegelt de visie van Samsung om zijn technologische oplossingen in te zetten voor een betere wereld.
 
In het kader van dit initiatief maakt het programma ‘Tech for Good’ zijn comeback in partnerschap. Het derde seizoen omvat vier afleveringen van 30' die tot in november te zien zijn op CNN International, alsook artikels op de specifieke site en de socials van CNN.
 
De campagne omvat ook branded content films gemaakt door productiestudio CNNIC Create, met een narratieve aanpak waarin de mens centraal staat, om te tonen hoe Samsung innoverende producten en oplossingen creëert waarin duurzaamheid een centrale rol speelt.
 
De eerste video die ‘Diving for Ghosts’ gedoopt werd, buigt zich over de schoonmaakacties vanGhost Fishing New Zealand (GFNZ), een in Wellington gebaseerde organisatie die zich toespitst op het verwijderen van achtergelaten vismateriaal in de kustwateren. Daarin wordt ook uitgelegd hoe het gerecycleerde plastic van de visnetten hergebruikt werd als onderdeel van de Galaxy S22 smartphones.

Archief / BRANDS