Fr

PEOPLE

Spotify bouwt Belgische vestiging uit met Steven Heylen

Donderdag 18 Augustus 2022

Spotify bouwt Belgische vestiging uit met Steven Heylen

Nadat het in ons land om te beginnen functioneerde met een externe regie (eerst Pebble Media en daarna Ads & Data), creëerde Spotify ook een volwaardige salesafdeling voor de Belgische markt. Die opereert vanuit Brussel en zal haar eigen producten en functies op de markten introduceren en de advertentiemogelijkheden in België verder uitbouwen.

Steven Heylen die kan prat gaan op een ruime en multimediale commerciële ervaring bij onder andere JC Decaux, Metro en Concentra, staat als client partner samen met Valencia Katanga (ex-McKunsey en Coca-Cola) als account manager in voor de ad sales.

Omdat Spotify vooral werkt vanuit een EMEA-aanpak, zal Christine Jolly als nieuw aangesteld head of sales voor West-Europa in Frankrijk, België en Nederland, het Belgische team adverteerders en bureaus ondersteunen bij de planning, implementatie en rapportage van digitale (audio) reclamecampagnes.

"De groei van onze Franse en BeNelux-teams getuigt van het belang van deze markten en van onze overtuiging dat cultuur zich in de eerste plaats lokaal afspeelt”, aldus Christine Jolly. “We zijn nog maar net begonnen met het aanboren van het creatieve potentieel van digitale audio, een groeiende markt wereldwijd. Onze audio-advertenties bieden een groot bereik, schaalbaarheid en merkveiligheid. Als Spotify-team kunnen we met onze oplossingen en tools nu beter en sneller inspelen op de individuele behoeften van adverteerders in België.”

Archief / PEOPLE