Fr

AWARDS

NY Festivals: 24 potentiële Belgische prijzen

Donderdag 14 Juli 2022

NY Festivals: 24 potentiële Belgische prijzen

België heeft 24 keer de finale bereikt op de 2022-editie van de NY Festivals Advertising Awards.

Te beginnen met het onvermijdelijke duo BBDO-Decathlon dat zestien shortlists noteert met ‘The Breakaway’: 3X Sports, 3X Digital/Mobile, 2X Activation & Engagement, 2X Branded Content/Entertainment, 2X PR, 2X Avant-Garde/Innovative, Purpose en Pushing Culture.

Mutant heeft zes finaleplaatsen: ‘Missed you stranger’ en ‘Last Metal Standing’ voor StuBru (respectievelijk 2X Film Craft en Activation & Engagement), ‘Now is the time to stare’ voor Paralympic Team Belgium (Sports en PR) en ‘First in Fast’ voor BETfirst (Film Craft, foto).


Publicis Groupe staat twee keer in de finale: ‘Mercedes & The Wind’ (Film Craft) en ‘Millboard’ (Outdoor), beide voor Mercedes-Benz.

De volledige lijst van finalisten op de 2022-editie staat hier.

Archief / AWARDS