Fr

AGENCIES

GroupM partnert met LiveRamp voor meer inzicht in consumentengedrag

Woensdag 13 Juli 2022

GroupM partnert met LiveRamp voor meer inzicht in consumentengedrag

GroupM gaat samenwerken met LiveRamp, het platform dat bedrijven en hun partners in staat stelt hun first party data beter te verbinden en te activeren, om het in-store en online gedrag van Belgische consumenten beter te begrijpen. GroupM zal LiveRamp meer bepaald en in eerste instantie inzetten om te communiceren naar de kaarthouders van Carrefour via de data Carrefour Links, het retail media platform van Carrefour.

“Met LiveRamp en LiveRamp Safe Haven zullen we toegang hebben tot diepere analyses, meer accurate impact metrics en omnichannel activatie mogelijkheden. Dankzij informatie over het winkelgedrag van Carrefour-klanten zullen we een zeer nauwkeurig overzicht hebben van de resultaten van campagnes op online en in-store verkopen, om hun impact en Return on Ad Spend (ROAS) te meten en zo de mediabudgetten van de merken te optimaliseren”, aldus Jean Michel Depasse, CDO van GroupM.

Archief / AGENCIES