Fr

AWARDS

Sponsorship Awards presenteren nieuwe jury

Dinsdag 12 Juli 2022

Sponsorship Awards presenteren nieuwe jury

De jury van de Belgian Sponsorships Awards 2022 is bekend. Die wordt voorgezeten door Yves De Voeght en verwelkomt zes nieuwe leden. Dat zijn Gessica Celestri (Europe, Consumer & Shopper Connection Senior Manager bij Coca-Cola), Christine De Vos (Partnerships Manager BOIC), Kenneth Bornauw (COO & CCO RSC Anderlecht), Arnaud Pitz (Creative Director egghunter), Erhard Jacquemyns (Strategic Partnerships Manager bij Famework) en Griet Byl (Editor In Chief Media Marketing). Zij versterken het vijftal dat vorig jaar al van de partij was en bestaat uit Sophie Morris (Board Director European Sponsorship Association), Arnaud Debisschop (Business Development Director Sponsorium), Jos Verschueren (Programme Director Sports, Esports and Cycling Management VUB), Jerome Bouchat (Commercial Director Nielsen Sports France Benelux Nordics Nielsen) en Filip Waegemans (SKAUT).
 
Wie zijn case wil indienen, kan dat hier doen. Een bondige samenvatting in 250 tekens volstaat voor de jury. Het moet gaan over een sponsorship tussen 1 september 2021 en 30 september 2022. 30 september is ook de deadline voor het insturen.
 
De jury nodigt geselecteerde cases uit voor een live virtuele presentatie op 20 oktober, gevolgd door 10 minuten vragen. In een volgende fase zal de jury alle genomineerden onthullen. Op 17 november volgt dan de officiële ceremonie en prijsuitreking in Docks Dome in Brussel, aansluitend op de Sponsorlive-conferentie.

Archief / AWARDS