Fr

CREATIONS

Tramway21 gaat over naar plan B voor KBC Brussels

Maandag 11 Juli 2022

Tramway21 gaat over naar plan B voor KBC Brussels

Tramway21 heeft een echte herpositioneringscampagne voor KBC Brussels ontwikkeld.

‘Over naar plan B’ garandeert de grafische continuïteit met de vroegere campagnes van het merk, en  wordt gelanceerd met een boodschap rond het alternatieve bankaanbod dat 100% toegespitst is op Brussel.
 
De campagne bestaat uit affichage, radio, OLV en trambekleding.
 
Tomas Meyers, marketing & communication manager van KBC Brussels: "De rol van een moderne bankverzekeraar is om oplossingen aan te bieden, meer bepaald de burger, de ondernemingen en instellingen helpen om zich te ontwikkelen in een voortdurend veranderende context. Dat is onze reden van bestaan. De veranderingen in Brussel zijn zeer specifiek. Precies daarom ontwikkelen we sinds jaren specifieke oplossingen voor de Brusselse vernieuwing. Door de nieuwe mobiliteit te financieren en te verzekeren. Door steeds zwaarder te investeren in duurzaamheid. Door de tewerkstelling en de zoektocht naar subsidies te ondersteunen. Door een specifieke begeleiding aan te bieden aan expats bij hun aankomst in Brussel. Door een bijzondere steun te verlenen aan de gezondheidszorg. Door een digitale ondersteuning van onze klanten aan te bieden. En tot slot door de beste app ter wereld te maken die hen het leven steeds makkelijker maakt."

Archief / CREATIONS