Fr

BRANDS

HeadOffice fit en vol pit voor Zespri

Maandag 4 Juli 2022

Hoe fit voelen de Belgen zich? Dat is het uitgangspunt van een nieuwe Zespri-campagne die HeadOffice voor haar rekening nam. Om dat uit te zoeken voerde het bureau in samenwerking met iVox de ‘Nationale Vitaliteitscheck’ bij 2000 Belgen; de resultaten die je kunt raadplegen op het platform fitenvolpit.be, vormden meteen de basis voor de rest van het geïntegreerde contentverhaal.

De site bevat ook een online zelftest doen om je vitaliteitsscore te ontdekken én te vergelijken met de gemiddelde Belg. Ook op het menu: persoonlijke tips & tricks om je vitaliteit een boost te geven, een vitaliteitswedstrijd én artikels op maat van jouw profiel/vitaliteitsscore.   

Het digitale mediaplan omvat social, bannering en native ads. In print werden er native artikels geschreven in o.a. Goed Gevoel, Libelle, Feeling en Plus Magazine. Daarnaast werd ook PR ingeschakeld.

Archief / BRANDS