Fr


Close

PARTNER CONTENT

Wil je mee zijn met de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame? Kijk dan snel naar Z-Advertising

Maandag 27 Juni 2022

Wil je mee zijn met de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame? Kijk dan snel naar Z-Advertising

Voor haar nieuwe tv-programma Z-Advertising, verzamelde Roularta Advertising 8 experts met een grote knowhow binnen hun vakgebied. Zij hebben het in 8 korte, gebalde episodes over de belangrijkste marketingtopics die momenteel ‘hot & trending’ zijn.

In de eerste aflevering laten we Nathalie Erdmanis, Head of Sustainability van AG en Ageas aan het woord. Zij heeft het over het toenemend belang van duurzaamheid en hoe je daar als merk het best over communiceert.

Aflevering 2 is gewijd aan data & advertising en het verdwijnen van de 3rd party cookies, met Pieter Janssens, CEO van iO als expert.

Petra De Roos, Managing Director van LDV en zeer recent nog bekroond met een WARC Awards for Effectiveness 2022 voor Special Olympics Belgium, heeft het in de derde aflevering over hoe relevant te blijven in advertising.

Cédric Cauderlier, CEO van MTV Networks en winnaar van het BAM Marketing Book of the Year geeft in aflevering 4 zijn visie over innovatie in digital.

In de vijfde aflevering geeft Koen Denolf, Managing Partner van The Fat Lady en BOCA Content Marketer of the Year valabele tips voor uw native advertising strategie.

Tom Van den Bergh, CEO van RCA en auteur van het boek Beyond Brands geeft zijn visie op de toekomst van merken in aflevering 6

Hij wordt in aflevering 7 opgevolgd door Hugues Rey, voorzitter van UMA en CEO van Havas Media over de rol die AI in advertising zal gaan spelen in de toekomst.

De achtste en laatste aflevering in de reeks is gewijd aan de toekomst van print, met Ulbe Jelluma, Managing Director Europe van Print Power Europe. 

Bart Lombaerts, Head of Content bij Spyke en auteur van het boek Meaningful Marketing modereert de hele reeks en werkte mee aan de coördinatie. 

Bekijk alle episodes via de website van Roularta Advertising.
 
Meer info: Mark Daemen, Director Strategy & Innovation, of Philippe Belpaire, Director Roularta Advertising.

Archief / PARTNER CONTENT