Fr

BRANDS

BNP Paribas Fortis viert twee eeuwen aan de zijde van de Belgen

Donderdag 23 Juni 2022

BNP Paribas Fortis viert twee eeuwen aan de zijde van de Belgen

Met ups en downs sinds 1822 is de geschiedenis van BNP Paribas Fortis nauw verbonden met die van België. Om dit verhaal te vertellen, lanceert de bank een campagne die eraan herinnert dat zij al 200 jaar aan de zijde van haar klanten staat, om hun leven te vereenvoudigen en hen te helpen hun projecten te verwezenlijken. De communicatie is gebaseerd op thema's zoals diversiteit, duurzaamheid, mobiliteit, digitale overgang en zelfs film. Door te jongleren met de tijdlijn, wordt de geschiedenis van de bank en van België in een paar belangrijke fasen verteld.
 
De door Publicis Groupe ontwikkelde visuals lijken op anamorfe sculpturen die een beeld geven van het verleden of het heden, afhankelijk van de hoek waaruit je ze bekijkt. De campagne is te zien in video en foto's op sociale media, maar ook in bannering, DOOH en in dagbladen. Grootformaat banners op straathoeken benadrukken de band tussen verleden en heden.

Archief / BRANDS