Fr

AWARDS

Titanium Lions: Decathlon en BBDO in de finale met 'The Breakaway'!

Donderdag 9 Juni 2022

Titanium Lions: Decathlon en BBDO in de finale met 'The Breakaway'!

De eerste shortlists op de 2022-editie van de Cannes Lions zijn bekend en het minste wat we kunnen zeggen, is dat onze troepen de hoogmis van de creativiteit op een fantastische manier zijn aangevat, met een eerste plaats in de finale in de prestigieuze Titanium competitie voor de activatie van Decathlon, ‘The Breakaway’. Die was het werk van de teams van Jan Dejonghe bij BBDO, om te beginnen van de creatieven Frederik Clarysse en Tom Jacobs, alsook copy director Debby De Ridder voor de podcast, in samenwerking met Semetis (media) en Walkie Talkie (PR).

Ter herinnering, de Titanium Lions bekronen ‘game-changing’ creativiteit. De jury van deze competitie wordt dit jaar geleid door Rob Reilly, global chief creative officer van WPP. Slechts 24 campagnes wisten een plaatsje te bemachtigen in deze competitie. 

We herinneren eraan dat ‘The Breakaway’ naast de talloze en internationale (One Show, D&AD, Clio, Webby,…) creatieve bekroningen onlangs ook de Grand Prix PR won op de CB Awards.

In het interview dat we met hem hadden in januari, zei Jan Dejonghe (CD van BBDO) dat het zijn liefste wens zou zijn een Titanium te winnen. Wie weet lukt dat binnen enkele dagen!

Archief / AWARDS