Fr

MEDIA

Ads & Data op zoek naar Het Slimste Reclamebureau ter wereld

Zaterdag 4 Juni 2022

Ads & Data op zoek naar Het Slimste Reclamebureau ter wereld

Ter gelegenheid van de 20ste verjaardag van De Slimste Mens ter Wereld organiseert Ads & Data dit najaar een ludieke versie van de legendarische quiz met Erik Van Looy. Het Slimste Reclamebureau ter Wereld zal integraal gewijd zijn aan reclame.

Kandidaten die vast of freelance voor een reclamebureau werken, schrijven zich in namens hun bureau; tijdens de voorronde die op 20 oktober online plaatsvindt om 17u, krijgt elk deelnemend bureau dan één account. De drie bureaus die de beste scores halen, stoten door naar de finale die op 4 november wordt opgenomen in de studio’s van De Slimste Mens ter Wereld. Een paar dagen later kan de hele sector dan in een speciale uitzending ontdekken wie voor minstens één jaar de Oorkonde van ‘Het Slimste Reclamebureau ter Wereld’ in zijn kantoren mag hangen.

Ontdek de oproepvideo die gereleast werd tijdens de Creative Belgium Awards vorige vrijdag hier. Meer info aanvragen kan hier.

Archief / MEDIA