Fr

AGENCIES

Gyproc traint en netwerkt met Havas

Dinsdag 31 Mei 2022

Op zoek naar een partner voor de ontwikkeling van een nieuwe merkpositionering en een nieuwe branding voor zijn Training Center, koos Gyproc uiteindelijk voor Havas.
 
De challenge bestond er niet alleen in om een coherent en globaal verhaal voor het Training Center te brengen, maar ook in het creëren van een verbindende factor tussen Gyproc en Isover - een ander merk van de Saint-Gobain groep - elk met zijn eigen merkidentiteit en visuele codes, nl. blauw voor het eerste en geel voor het tweede. De combinatie van de twee geeft groen.
 
Bovendien heeft Havas het opleidingscentrum omgedoopt tot "Studio" en de merkbelofte gedefinieerd ("Samen sterk voor straf werk"). Het geheel staat voor een creatieve plek, waar de doelgroep (ambachtslieden, klusjesmannen, ondernemers, studenten, enz.) kan leren en netwerken.
 
Havas werkte ook een merkidentiteit uit, gepresenteerd als fris en speels, evenals een compleet brand style guideline book.

Archief / AGENCIES