Fr

BRANDS

United Cities of Tourism: hoe Wenen tientallen Europese steden samenbrengt

Woensdag 18 Mei 2022

United Cities of Tourism: hoe Wenen tientallen Europese steden samenbrengt

In samenwerking met Jung von Matt Donau, dat de campagnespot maakte, komt de Weense Toeristische Dienst met een slimme activatie waarbij een aantal Europese steden, alsook Austrian Airlines en de Oostenrijkse spoorwegen ÖBB betrokken zijn. Onder de naam ‘United Cities of Tourism’ moet de actie de terugkeer van toeristen naar Wenen bespoedigen. Het principe: voor elke 100 toeristen die Wenen bezoeken, wint één Wener de kans om naar een andere stad te reizen.
 
In het kader van de campagne, die tot 30 juni loopt, worden ongeveer 2.200 retourtickets weggegeven voor een van de 17 steden waar de campagne wordt gehouden: Duitsland (München, Berlijn, Hamburg, Frankfurt, Keulen), Zwitserland (Zürich, Basel, Genève), Italië (Rome, Milaan, Florence), Groot-Brittannië (Londen, Manchester), Spanje (Barcelona) en Frankrijk (Parijs, Lyon, Nice). De tickets worden verloot en de winnaars zullen elke week op de hoogte worden gebracht.

Archief / BRANDS