Fr

AGENCIES

Boondoggle versterkt directie

Donderdag 12 Mei 2022

Boondoggle versterkt directie

In de marge van zijn verhuizing van ‘De Hoorn’ naar het ernaast gelegen ‘In den Hoorn’, meldt Boondoggle (Havas Group) de komst van Sven Nijs als creative director. De oprichter van Cherry and Cake en ex-managing partner van Voice Agency (VO Group) werkte sinds drie jaar voor Publicis Group waar hij Belfius, Think Pink en Renault/Dacia creatief aanstuurde.

Aan zijn zijde telt het bureau onder leiding van Stijn Cox drie andere directeurs: Franky Willekens (ex Ogilvy en BBDO) die begin dit jaar bij Boondoggle aan de slag ging als engagement strategy director en die vandaag marketing en digitale media aanstuurt. Karine Uytterhoeven (ook ex BBDO) wordt operational director met als missie de organisatie van Boondoggle naar een volgend niveau tillen op het vlak van processen en tools om de opvolging van de projecten nog vlotter te doen verlopen. Anne-Lore Vestraets die sinds 2019 bij het bureau werkt, werd benoemd tot lead business director, met de taak het bureau verder te ontwikkelen aan de zijde van CEO Stijn Cox.

“Ik ben bijzonder trots en blij dat we vandaag deze volgende stap in de evolutie van Boondoggle naar buiten kunnen brengen. We zitten op een prachtige nieuwe locatie waarin de unieke Boondoggle-spirit helemaal tot zijn recht komt. En dat is meteen het kader waarin de nieuwe Boondogglers hun schouders kunnen zetten onder de verdere uitbouw van het agentschap om voor onze klanten merken te kunnen bouwen vanuit onze holistische aanpak. Van merk-DNA tot merk- en gebruikservaring”, aldus Stijn Cox.

Archief / AGENCIES