Fr

AWARDS

AMMA: Publicis Group, Semetis en Space in de finale voor de titel van Media Agency of the Year

Donderdag 12 Mei 2022

AMMA: Publicis Group, Semetis en Space in de finale voor de titel van Media Agency of the Year

De organisatoren van de AMMA maakten de laatste lijst met finalisten bekend, waaronder die van de koninginnencategorie. Dit jaar zal de titel van Media Agency of the Year te beurt vallen aan ofwel Space ofweel twee bureaus die deze titel nog nooit gewonnen hebben: Publicis Group en Semetis (Omnicom Media Group). 
 
In de categorie Media Advertiser of the Year zijn de genomineerden Vanessa Barba (Marketing Director, Jacobs Douwe Egberts), Lieve Pattyn (Sales & Marketing Director, EG) en Dirk Lammens (Head of Marketing, Burger Brands).  
In Media Brand of the Year zijn er ook drie finalisten: RTLplay en de Mediafin-merken De Tijd en Sabato. 
 
In de twee categorieën Media Sales Houses of the Year zijn er vijf in het Leader-segment: Ads & Data, Clear Channel, JCDecaux, RMB en IP Belgium; in het Challenger-segment mogen drie kandidaten hopen op de titel: Trustmedia, Azerion en Mediafield.  
 
Naast de reeds gepubliceerde finalisten (hier en hier), zijn dit de andere:
Ter herinnering, de AMMA Ceremony vindt op 16 juni plaats in het Auditorium 2000 van Brussels Expo. Inschrijven kan hier.

Archief / AWARDS