Fr

BRANDS

Mastercard ontcijfert betaalmiddelen in podcast

Dinsdag 10 Mei 2022

‘Alle kaarten op tafel’. Zo heet de reeks podcasts van Mastercard in een productie van NGroup, waarin het merk elke maand de betalingen van vandaag en morgen onder de loep neemt in het gezelschap van een interne expert en een gast uit de Belgische financiële wereld. In de eerste aflevering, die op 9 mei werd uitgezonden, vragen Jonathan Romain, head of maketing & communications bij Mastercard, en Alison Roquet, co-managing director van TopCompare, zich af of de creditcard nog steeds een must-have is. De andere afleveringen zullen gaan over onderwerpen als open banking of een wereld zonder cash.
 
“Er zijn nu bijna evenveel manieren om te betalen als er mensen zijn, van cryptocurrencies tot digitale portemonnees. Kaarthouders zien misschien de bomen door het bos niet meer en toch is het van vitaal belang dat zij de juiste keuzes kunnen maken als het om hun financiële instrumenten gaat. Via dit format willen we de wereld van de betalingen op een toegankelijke en educatieve manier verduidelijken en tegelijkertijd relevante informatie verschaffen aan de Belgische luisteraars”, aldus Henri Dewaerheijd, country manager Belux Mastercard.
 
‘Alle kaarten op tafel’ kan worden beluisterd op de podcastplatforms en op de website van Mastercard.

Archief / BRANDS