Fr

CREATIONS

Secondfloor creëert sterren voor Net Brussel en co

Dinsdag 3 Mei 2022

Secondfloor creëert sterren voor Net Brussel en co

Secondfloor stond in voor een campagne voor Net Brussel, FostPlus, de Stad Brussel en Leefmilieu Brussel om de bezoekers van het Koning Boudewijnstadion te sensibiliseren rond het sorteren van afval. Het bureau legt uit dat het de boodschap zo positief mogelijk wilde maken door diegenen die al het juiste gedrag vertonen in het sportstadion de hoofdrol te laten spelen in de campagne.

De campagne (print, affichage, SoMe) werd gelanceerd naar aanleiding van de voetbalfinale van de Beker van België op 18 april. Ze bestaat uit drie visuals. Daarin figureren drie bezoekers van het stadium. De visuals verwijzen naar de belangrijkste evenementen die in het stadion plaatsvinden.

Er zal ook een field actie, die door Sunset Events werd uitgewerkt, worden georganiseerd tijdens de volgende match van de Rode Duivels in juni, alsook op de Memorial Van Damme in september.

Archief / CREATIONS